Habilitetsregister for private og offentlige virksomheter

Habilitetsregister for private og offentlige virksomheter

Få oversikt over ansattes private eksponeringer, og reduser risikoen for interessekonflikter og korrupsjon

Book demo

Habilitetsregisteret bidrar til at lover og interne retningslinjer etterleves på en effektiv måte.
Habilitetsregisteret bidrar til at lover og interne retningslinjer etterleves på en effektiv måte.
Habilitetsregisteret bidrar til at lover og interne retningslinjer etterleves på en effektiv måte.
Tilpass plattformen til interne og eksterne regler virksomheten er underlagt

Tilpass plattformen til virksomhetens organisering og interne prosesser

Et enkelt og intuitivt grensesnitt

Gjør det enkelt for ansatte å rapportere sine aktiviteter

24/7 kundesupport

Dedikert kundesupport til både administrator og ansatte

Kontakt oss for en samtale om ansatt-compliance og hvordan vi kan hjelpe med etterlevelse av relevante regler

Kontakt oss for en samtale om ansatt-compliance og hvordan vi kan hjelpe med etterlevelse av relevante regler

Bransjer og sektorer vi bistår

Bransjer og sektorer vi bistår

Bransjer og sektorer vi bistår

Offentlig sektor

task_alt Statlige investeringsfond
task_alt Tilsynsmyndigheter
task_alt Kommuner

Finansielle institusjoner

task_alt Kapitalforvaltere
task_alt Verdipapirforetak
task_alt Banker

Rådgivere

task_alt Advokatfirma
task_alt Revisorer og regnskapsførere
task_alt Konsulenter

Industri

task_alt Børsnoterte selskaper
task_alt Internasjonale selskaper
task_alt Store innkjøpsavdelinger

Få oversikt over ansattes tilknytninger til markedet

Få oversikt over ansattes tilknytninger til markedet

Få oversikt over ansattes tilknytninger til markedet

Private investeringer

Gjør det enkelt for ansatte å rapportere inn egenhandel på vegne av seg selv og sine nærstående
Gjør det enkelt for ansatte å rapportere inn egenhandel på vegne av seg selv og sine nærstående
Gjør det enkelt for ansatte å rapportere inn egenhandel på vegne av seg selv og sine nærstående

Private engasjement

Oppdag potensielle interessekonflikter fra ansattes private verv og engasjement.

Gaveregister

Ha oversikt over gaver og representasjon for å forhindre korrupsjon

Opplæring og kompetanse

Styrk ansattes kompetanse og innsikt i relevante lover, regler og interne retningslinjer

Fokus på sikkerhet

Fokus på sikkerhet

White label-løsning med eget merkenavn

Løsningen gjør det mulig å sømløst integrere plattformen vår i deres merkevare, slik at den fremstår som en forlengelse av deres eksisterende digitale løsninger. Dette gjør det enkelt for ansatte å bruke verktøyet uten å måtte forholde seg til nye plattformer eller systemer.

Automatisert forhåndsklarering

Spar tid og effektiviser saksbehandling ved å sette opp regler for hva som krever manuell gjennomgang, og hva som kan håndteres automatisk. Alt registreres i en aktivitetslogg, slik at dere enkelt kan spore og dokumentere alle handlinger.

Integrasjoner med eksisterende systemer

Plattformen kan integreres med deres eksisterende verktøy, inkludert ERP-, HR- og CRM-systemer. Dette gir dere en sømløs opplevelse uten behov for å bytte mellom flere plattformer, slik at dere kan samle all viktig informasjon på ett sted.

En plattform i samsvar med regler for sikkerhet og GDPR

Arx Compliance benytter moderne sikkerhetstiltak i alle operasjoner og garanterer databeskyttelse, GDPR-overholdelse og trygge brukeropplevelser. Dette inkluderer teknologisk sikkerhet i programvaren og nettverkene våre (tilgangskontroller, kryptering, IDPS, datasentre i tier III).

En moderne plattform for ansatte-compliance

En moderne plattform for ansatte-compliance

Varsling ved potensielle interessekonflikter og brudd


Systemet identifiserer avvik mot offentlige registre og varsler ved brudd på retningslinjer, slik at dere raskt kan håndtere situasjonen.

Varsling ved potensielle interessekonflikter og brudd


Systemet identifiserer avvik mot offentlige registre og varsler ved brudd på retningslinjer, slik at dere raskt kan håndtere situasjonen.

Varsling ved potensielle interessekonflikter og brudd


Systemet identifiserer avvik mot offentlige registre og varsler ved brudd på retningslinjer, slik at dere raskt kan håndtere situasjonen.

Styrk etterlevelsen av interne retningslinjer blant ansatte.


Det intuitive grensesnittet gjør systemet enkelt å bruke, noe som øker engasjementet og sikrer høy adopsjonsrate blant ansatte. Dette bidrar til effektiv etterlevelse av interne retningslinjer.

Styrk etterlevelsen av interne retningslinjer blant ansatte.


Det intuitive grensesnittet gjør systemet enkelt å bruke, noe som øker engasjementet og sikrer høy adopsjonsrate blant ansatte. Dette bidrar til effektiv etterlevelse av interne retningslinjer.

Styrk etterlevelsen av interne retningslinjer blant ansatte.


Det intuitive grensesnittet gjør systemet enkelt å bruke, noe som øker engasjementet og sikrer høy adopsjonsrate blant ansatte. Dette bidrar til effektiv etterlevelse av interne retningslinjer.

Enkel og rask onboarding


Kom i gang med tjenesten i løpet av dagen med hjelp fra våre tekniske ressurser og dedikerte kundesupport.

Enkel og rask onboarding


Kom i gang med tjenesten i løpet av dagen med hjelp fra våre tekniske ressurser og dedikerte kundesupport.

Enkel og rask onboarding


Kom i gang med tjenesten i løpet av dagen med hjelp fra våre tekniske ressurser og dedikerte kundesupport.

Ta kontakt for å høre hvordan vi kan bistå deres virksomhet

Ta kontakt for å høre hvordan vi kan bistå deres virksomhet